středa 2. března 2005

Proč?

Pět otázek a žádná odpověď
1) Proč... do balení toustových chlebů, u kterých se očekává, že budou používány v páru, jich do balíčku vždy dávají lichý počet?

2) Proč... když otevírám sáček s instantní polévkou přesně tam, kde jsou namalované šipky, se sáček vždy roztrhe minimálně dva centimetry pod nimi, takže obsah neskončí v hrnečku, ale na podlaze, na lince, v zásuvkách, popřípadě škvařící se na žárovce?

3) Proč... je na krabicích džusu napsáno "zde odtrhněte", když to trhat nejde, ale musí se to stříhat?

4) Proč... vždycky jenom mně vypadává ze školního automatu pití bez brčka?

5) Proč... jsem práci, kterou mám odevzdat za dvanáct hodin a na kterou jsem měla tři týdny, začala psát před hodinou?
Dobře, tahle otázka sem nepatří, protože na ni odpověď znám... I to prase je míň líný než ty, panenko...

Tak. Filozofická pětiminutovka skončila. Vám, co můžete jít spát, přeji dobrou noc a sladké sny. Já si jdu odpykat spravedlivý trest za svou lenost. A to doslova, neboť téma oné práce je "Motiv viny a trestu v Erbenově Kytici". Což mě přivádí k úvaze, co bude naše profesorka dělat s dvaceti pěti (fajn, s dvaceti, nemůže čekat, že jí to odevzdají všichni) výklady na stejné téma, které budou, vzhledem k množství informací na internetu a z dostupné literatury, téměř identické. Bude si s tím moct tak maximálně vytapetovat hajzl, popřípadě to ve stejné místnosti použít jako jistou náhražku. Hm, možná dostanu pár bodů navíc, když to natisknu na měkký papír...
.: porcelánem třískla porcelain_doll 2.03.2005, 21:20:00

Komentáře
to znám, jsem ouplně stejná... (Fade – WWW) Vloženo 02.03.2005, 21:32:24
držím palce :)
( – Mail – WWW) Vloženo 02.03.2005, 21:57:13
Omlouvám se všem, asi budu vypadat jako debil, ale vždy jsem si pod pojmem porcelánové panenky představoval něco křehkého. A tady se najednou objeví ve společnosti s jakýmsi jedem zvaným strychninem. To mi nějak nesedí.

Vysvětli mi, autorko, má to být kontrast nebo úmysl?

Jinak, přečetl jsem valnou část článků z tohoto blogu a celkem se mi líbí tvůj pohled na svět. Píšeš bardzo dobře, sem se budu muset určitě ještě vrátit.
Co.. (jjezibaba) Vloženo 02.03.2005, 22:40:26
prosímtě studuješ? Minule to byl tuším bůh a inkvizice, teď zase Kytice... Tipiju to na FSV nebo FF:)
(ave) Vloženo 02.03.2005, 22:48:05
Můžu ti k těm otázkám připsat odpovědi? No, že se ptám, že jo :o)
1.protože se očekává, že budeš milá a nakrmíš tím posledním kouskem sýkorky
2.protože instantní polévka je takový sajrajt, že je pro tvoje zdraví lepší, když skončí na žárovce
3.aby si lidé uvědomili, že nesmí věřit všemu, co si někde přečtou
4.karma?
5.protože takový je přirozený běh věcí :o)
Nějaké další dotazy? :o)
prima varecka (knoxville – Mail – WWW) Vloženo 02.03.2005, 23:16:24
Mr. Knox radi : posledny toust rozkroj tak aby si dostala dva trojuholnicky a sprav ho tak. Je to chutne a mimoriadne esteticke.
(tláča) Vloženo 03.03.2005, 08:20:54
Ahoj doll :))) ... taky bych potřeboval vytapetovat hajzl. Mohla by jsi tenhle blog opsat rukou na křídovej papír (asi tak ... stokrát ?) a poslat ... nebo víš co, já se příště zastavím, až pofrčím okolo. Jo ? :))
Zvládla jsi nocovku ? Včera na ICQ bylo ticho ...
(l u k a s t... – WWW) Vloženo 03.03.2005, 10:34:14
Vidim, ze nejsem sam, kdo premysli nad temito zavaznymi vecmi, ktere jsou nepochybne tretim nejvetsim globalnim problemem hned po tsunami a africkem hladomoru :o))) Na toasty jsem si uz zvykl a ten posledni krajic vyhazuju, beztak je tlusty a neforemny.
(Třicátník) Vloženo 03.03.2005, 13:22:11
Většina nahozených záhad je hodna Muldera a Scullyové.
Jen u té rozsypané instatní polívky jsem si jistej, že se tak stane vždycky, protože jsi zkrátka gramla :)
To mi připomíná... (Tasselhof – Mail – WWW) Vloženo 03.03.2005, 13:41:00
Že sem dlouho nesepisoval žádné Tasslovy zákony :-)
(Porcelain Doll) Vloženo 03.03.2005, 14:02:22
fade: Úspěšně dokončeno o půl dvanácté. Největší práci zřejmě dalo vybrat řádkovaní, které by dělalo dojem, že práce skutečně dosáhla rozsahu, kterého dosáhnout měla, ale aby přitom tato snaha nebyla příliš viditelná:))

-: Je to úmyslný kontrast:) Jinak jsem koukala, že máme podobné motto;)

jjezibaba: Já bych to tipla na ****v HK:)) Ale tady uvádím jenom intelektuální témata, abych vypadala inteligentní, španělský sloh na téma "Můj pokoj" si nechávám pro sebe:))

ave: 1. Tvé sociální cítění je obrovské, takže až příště půjdeš krmit sýkorky, dej jim i za mě:)) Vyhrává u mě knowův nápad s estetickými trojúhelníčky ;)
2. Ale kdo to má uklízet...
5. To bych použila v případě, že bych tu práci nestihla dopsat:)
Další otázka: Platí vysvětlení bodu číslo tři i pro to, že vždycky jenom mně se v automatu zasekne sušenka a žádným strkáním a mlácením do toho přístroje nevypadne, takže ten, co si stejnou sušenku kupuje po mně, dostane dvě za cenu jedné?

tláča: Rukou ne, ale vytisknout ti to můžu. I s fotkami. Ale musíš mi slíbit, že fotky použiješ výhradě jako tapety, ne jako náhražku toaletního papíru. To by mi možná trochu vadilo. Co budeš dělat s ostatním mi je jedno:)

l u k a s...: Někdo o tom přemýšlet musí, tsunami a hladomor už jsou profláknutý:)

30: Co je gramla?

Tasselhof: Směle do toho:)
(tláča) Vloženo 05.03.2005, 04:38:19
Slibuju svatosvate, ze fotky nepouziju jako toaletni papir .... ;))))))))))).
:( ... ale vytisteny to nebude mit tu kva kva kvalitu .... davam prednost rucni praci. Mej se pd, ficim zas na ty prkna, pojedu okolo ;).

Žádné komentáře:

Okomentovat