pondělí 2. května 2005

Povídání o Anální selce

Perexem vás ujišťuji, že i když nadpis by tomu odpovídal, tohle nebude příspěvek o sexuálních praktikách venkovanů.


Kolem mě se pohybuje spousta lidí, kteří by si, ať už z jakéhokoli důvodu, zasloužili být zvěčněni. Nejlépe knižně. A ve verších. Jenže se mi nepodařilo najít vhodné slovo, které by se rýmovalo k "selka", a ani vhodné vydavatelství, které by mělo zájem o mou budoucí knihu, a proto bude Anální selka zvěčněna pouze virtuálně.

Anální selka se jmenuje Maruška. Její jméno, myslím si, mohu prozradit, neb Marušek běhá po Čechách spousta a navíc, uznejte, že k druhé části její přezdívky se jméno hodí.

Maruščin smysl existence se zakládá na vymýšlení si divokých historek ze svého sexuálního života, kterými pak obšťastňuje své okolí a to několikrát a často v méně či více upravené podobě.

Teď k vzniku její přezdívky: Selka — Maruška se může chlubit postavou statné venkovanky. Číslo jejího poprsí si netroufám odhadnout, neb nejsem příliš silná v matematice a umím počítat jen do desíti. I červené tvářičky kypící zdravím chtě nechtě vyvolávají asociaci selky. Jen do toho kroje ji navlíknout!
Anální — ale no tak, děti, už jste velké... dokonce větší než já, takže to si domyslíte samy.
Tuším, že tento přívlastek k Selce vznikl někdy před rokem. Slabší povahy nechť omluví jazyk, kterým bude tato událost popsána, ale jinak to nejde: Po jednom víkendu se Selka-ještě-ne-anální přivalila do školy s výrazem to-byste-nevěřili-jak-jsem-si-zas-o-víkendu-zašukala. Při první její větě: "To vám musim vyprávět" třída zmáčkla tlačítko OFF u svých sluchových orgánů. Všichni od Marušky něco podobného slyšeli už minimálne pětkrát a my, co ji známe od třetí třídy, aspoň dvaadvacetkrát. Selka mluví, já neposlouchám, neposlouchám, neposlouchám, když tu mi najednou do mozku pronikne poslední věta: "... a proto si prostě musim najít ještě někoho, protože Ondra mě nechce píchat do prdele!"
Tak kdyby někdo z pánů snad chtěl její číslo, nechť mi svou žádost pošeptá do ouška v levém horním rohu. Rozhodně nemusíte trpět nedostatkem sebevědomí a obavami, že byste se snad Selce nelíbili. Selka totiž podrží každýmu. Fakt. Nedokážu si představit nikoho, komu by Selka nedala. Což mě, musím se přiznat, trochu zaráží. Ač Selka působí jako selka, rozhodně se o ní nedá říct, že je nehezká. Ba naopak. Od té doby, co si nečeše dva culíčky a nebarví si vlasy na červeno, neboť ji už zřejmě někdo upozornil, že pak vypadá jako obarvená Cikánka, nejenom, že není nehezká, ale je dokonce hezká. Ale přesto se mezi zástupy chlapů, které jsem měla tu čest spatřit po jejím boku či v její posteli, nenašel ani jeden, o kterého bych si opřela něco víc než kolo.
Namátkou vyberme třeba Karla. O Karlovi Selka básnila několik měsíců, než nám ho přivezla ukázat osobně. My, co jsme Selku znali již delší dobu, jsme nepředpokládali, že by se v baru, kde jsme měli sraz, skutečně objevil ten mix Johnnyho Deppa, Antonia Banderase a Mirka Dušína, ale ostatní, Selky dosud pořádně neznalí, byli překvapení při pohledu na středně vysokého, vyzáblého chlapečka s kudrnatými vlasy slepenými gelem na vlasy (aspoň jako doufám, že to byl gel na vlasy) s trikem zastrčeným do kalhot takovým způsobem, že mu kolem pasu vytvořilo cosi jako pneumatiku, a s bílými ponožkami v sandálech. Po boku mu stáli dva kamarádi podobného zjevu, kteří měli zřejmě sloužit jako bodyguardi (ne že bych se Karlovi divila, v případě Selky si nikdo nemůže být jistý).

Další Selčinou podle jejích slov "životní, nepřekonatelnou, vášnivou, romantickou... láskou" byl jakýsi... hm, teď nevím, jestli Hozna nebo Pepa, ale neřekla bych, že je to důležité. Také si zastrkával triko do kalhot a také vážil asi čtyřicet kilo (nevíte, jestli to není nějaká úchylka?). Za celou dobu, kterou strávil v naší společnosti, řekl asi tři slova, jinak náplní jeho večera bylo nošení pití pro Selku a pozorování Selky, jak leze po cizích chlapech. Zajímalo by mě, co to je za zvláštní "něco", co některé ženské mají, a co z vás chlapů dělá naprosté debily, aniž byste si toho všimli... nebo aniž byste dali najevo, že jste si toho všimli.

Podobných typů, jaké jsem teď popsala, si představte asi třicet. A všichni byli Selčinou obrovskou láskou.
Nechápu, proč si nevybírá aspoň takový chlapy, aby se jí pak ostatní nesmáli...

Teď dovolte, abych vás obohatila o pár historek z jejího sexuálního života:

Historka první: Jak už jsem poznamenala, Selku znám od třetí třídy. Selka během deváté třídy přišla asi šestkrát o panenství. Bohužel si pamatuju jenom tři verze:
1) na židli nevím s kým.
2) s Turkem na dovolené v Turecku. A údajně si přitom ani nesundal turban, prase jedno... (Navrhuju, aby Turecko nebylo přijato do Evropské unie, dokud Turci nepřestanou při pohlavním styku nosit turban!)
3) s Ondrou. Vy, virtuální čtenáři, nemůžete plně pochopit význam tohoto jména. Ale my, co víme... pánbůh s námi a zlý pryč...

Historka druhá: Během deváté třídy také prodělala asi devět neposkvrněných početí (měla by být svatořečena, Panně Marii se podobný kousek povedl jenom jednou). Dodnes si vzpomínám, jak ke mně přiběhla do fronty u bufetu, přitiskla se na mě svým gigantickým poprsím a dramaticky zašeptala (a smrdělo jí z pusy): "Prosim tě, šla bys se mnou po škole koupit těhotenskej test?!" (A nešla jsem.)

Třetí historka se lehce dotýká té první. Jedna ze šesti verzí (anebo možná ta sedmá) ztráty Selčina panenství byla pravdivá. Akci, která je toho důkazem, jsem bohužel... nebo naštěstí... hm, spíš to druhé, nebyla očitým svědkem, ale znám ji jen zprostředkovaně, v podání mé drahé přítelkyně Socky (ale to není nadávka!). Selka s Karlem (ano, s tím Karlem) trávili večer v jednom nejmenovaném podniku ve společnosti několika mých známých (k jejich velké radosti). Když má drahá přítelkyně Socka šla na záchod, spatřila v prázdném salonku Selku s kalhotkami neznámo kde a Karla s kalhotami kolem kotníků. Když si mé drahé přítelkyně Socky Selka všimla, zasmála se a oznámila Karlovi: "Hm, tak už dobrý."
(Ale my nejsme drbny! Socka nás jenom chtěla upozornit, že až Selka bude vyprávět, jak si o víkendu v Safari zapíchala a jak to bylo perfektní, tak že ta první část je pravdivá.)

Historka čtvrtá: Mám jednoho známého, který také na okamžik uvázl v Selčiných sítích. Říkejme mu třeba Beďárovník, protože se mu tak skutečně říká. Právě Beďárovník figuroval v jedné z hlavních rolí Selčina silvestrovského příběhu, který vypráví, kterak Selka k vášnivému přelomu roku a několika orgasmům přišla, zatímco její kamarádka, se kterou původně Silvestr trávila, zůstala po několik hodin zavřena na záchodě. Toť Selčina verze. Teď nechme promluvit Beďárovníka: "No, na chvíli jsem se u Marušky stavil, protože mě zvala a já byl zrovna kousek od jejího bytu. Tak jsem tam přišel, povídali jsme si a ona najednou řekla tý svý kamarádce, ať jde aspoň na hodinu na záchod. Když odešla, tak jsem si začal prohlížet toho jejího hada (pozn.: jako plaza, myslim... půlmetrová užovka) a Maruška furt něco vyprávěla. A když jsem se otočil, tak ležela nahá na posteli a řekla: "Nesváděj mě tady!" Já jsem se tak lek, jak tam měla rozvalený ty obrovský kozy! Pomalu jsem nemoh mluvit. Vůbec jsem nevěděl, co mám dělat, kudy utýct... a najednou volal kamarád, aby mi popřál hezkej novej rok, a tak mo do telefonu povídám: "Jasně, mami, za chvíli jsem doma." A urychleně jsem odtamtuď vypad."
Tak asi tak.
.: porcelánem třískla porcelain_doll 2.05.2005, 19:00:00


Komentáře
(Fée – WWW) Vloženo 02.05.2005, 19:32:05
No, já se musím smát =)
Jednak proto, že je to bezvadně napsaný a jednak proto, že tekovou dívku máme u nás ve třídě taky. Akorát že se jmenuje Markéta a neni hezká. Ale ty historky... přesný. I ta postava sedí.
Jenže naše Markétka má navíc ještě nádor na mozku, rakovinu, nemocný játra... nevim přesně co má zrovna teď, cca po týdnu to střídá. Posledně byla těhotná... S 35-letým číšníkem s osmiletou dcerou. Prej jejda, holky, co mám dělat. ;)
A ještě jedna příhoda je dobrá – prý když byla malá, chodila do baletu, a když jí něco nešlo, tak ji paní učitelka vodila po sále za žebro. =))
A kolik alkoholu už za svůj mladý život vypila... jéje. No nic, jdu se smát někam jinam – ale ještě jednou chválim. Krásný.
(Jita) Vloženo 02.05.2005, 20:35:31
Pěkný...A moc dobře napsaný:)
(Tom – WWW) Vloženo 02.05.2005, 21:02:58
moc pekne story-cko :-)
(Porcelain Doll) Vloženo 02.05.2005, 21:38:32
Fée: To Maruška naposled přišla s tukovou bulkou jako se zhoubným nádorem,a když někdy opadne zájem o její osobu, předstírá astmatický záchvat:))

Jita, Tom: Díky;)
(neviâthiel – Mail – WWW) Vloženo 02.05.2005, 21:38:40
Škoda, že nevidíš můj škodolibý škleb, neboť tohle mi něco veeeelmi připomíná... hlavně ten konec neměl chybu... heh, já vím o holce, co se o Silvestru vyspala s 4 kluky, byla na potratu, 13letá a vyšetřovali to policajti:-) další v tomtéž věku na potratu, její sestra o dva dá... znám tyhle úžasné dámy...
pekne (knox – Mail – WWW) Vloženo 02.05.2005, 22:56:55
skoda, my taku nemame :(
(l u k a s t... – WWW) Vloženo 02.05.2005, 23:19:05
No, na selce by si asi lecktery psychiatr zgustnul...;) Mozna i nejaky lovec velryb :o)
(Pawlik – WWW) Vloženo 03.05.2005, 08:41:19
Dooobrý, hlavně s tím Tureckem do EU – zkusme to v Bruselu navrhnout :)
(Desítka – pohárů – WWW) Vloženo 03.05.2005, 09:04:52
HEHE! To nemá chybu!
Onehdá jsem takhle taky prchal, ale to jsem se takticky připravil a nastavil si na telefon alarm. Když je slečna OK, jen to típnu. Ale tahle teda nebyla! Těch deset minut co zbývalo do zazvonění!!! BRRR!
Prosím?
Mmmhmmhm
To je ale průser, hned tam budu....
(Desítka – pohárů – WWW) Vloženo 03.05.2005, 09:04:54
HEHE! To nemá chybu!
Onehdá jsem takhle taky prchal, ale to jsem se takticky připravil a nastavil si na telefon alarm. Když je slečna OK, jen to típnu. Ale tahle teda nebyla! Těch deset minut co zbývalo do zazvonění!!! BRRR!
Prosím?
Mmmhmmhm
To je ale průser, hned tam budu....
(tasselhof – Mail – WWW) Vloženo 03.05.2005, 12:37:45
Nádhera!
Ovšem je zajímavé, že v okolí každého z nás se nějaké takové individuum nachází :-) Moje spolužačka se jmenovala Eva a krom fyzických parametrů byla úplně to samý :-)
První potrat měla už ve druháku ;-)
(tláča) Vloženo 03.05.2005, 13:35:43
teda pýdý ;) dobrý, žádná citlivka ...
(Porcelain Doll) Vloženo 03.05.2005, 13:46:21
neviâthiel: A nebyla náhodou součástí jisté menšiny? Podobnou znám taky, ale u ní to byla všechno pravda – první potrat ve dvanácti, otec dítěte její čtrnáctiletý kamarád. Teď je jí patnáct nebo šestnáct a tuším, že někdy od listopadu jí doma běhá bejby... no, to vlastně ještě neběhá:)

knox: No, škoda... o tom by se dalo polemizovat:)

l u k a s: Psychiatr by si zgustnul na půlce naší školy, chystám se o tom někdy rozepsat;)

Pawlik: Komu bych měla napsat? Špidlovi?

Desítka: Tak to je vymakaný. Když jsem byla mladší a ještě jsem praktikovala rande naslepo, tak jsem vždycky byla domluvená s kamarádkou, že mi v určitou hodinu zavolá, a když se mi dotyčný nebude zamlouvat, tak sehraju něco jako: "Ježíš, tati... no jo, už jdu..."
Dneska už jsem drzá, a když mě to někde nebaví, tak to taky řeknu:)

tasselhof: Pche, ve druháku! To Maruška ty dvě z devíti početí vyřešila potratem už v devítce! Co udělala s těmi zbývajícími, nevím... buiď to nějak vyprchalo:)) samo, anebo má někde schovaných sedm skřetů:)


Hm, teď koukám na tu příšernou chybu ve skloňování – "Selčiného příběhu"... stydím se a jdu to opravit...
(Porcelain Doll) Vloženo 03.05.2005, 13:51:01
tláča: která z nás dvou?:)
(lobo) Vloženo 03.05.2005, 17:46:31
tak už vím všechno:-)
(Porcelain Doll) Vloženo 03.05.2005, 17:58:18
lobo: Zdaleka ne:)
(tláča) Vloženo 03.05.2005, 23:47:04
haha ;) správně !
obě dvě, ale ty víc ... ;)))
(neviâthiel – Mail – WWW) Vloženo 04.05.2005, 12:09:24
Mno, myslím, že si tím taky i vydělávala... akorát rozdíl: ta dívčina netušila, kdo je otcem... :) z těch 4 o Silvestru...
(gu4n0) Vloženo 04.05.2005, 16:05:52
taky takovéto případy znám, mám pocit, že jsou fakt asi nemocný...
(Porcelain Doll) Vloženo 04.05.2005, 21:50:14
tláča: Ale vymýšlí si to ona, já to jenom reprodukuju:))
(Bratr Zpátečník – Mail) Vloženo 09.05.2005, 19:24:28
tak to je hodne vesele, ja sem nastesti na nikoho takovyho zatim nenarazil..a doufam ze nenarazim
Výstižné! (Drahá přítelkyně Socka) Vloženo 13.05.2005, 16:44:03
Ahoj soc,musím říct,že jsi naší anální selku opravdu vystihla přesně,jen bych přidala ještě pár stránek,aby se dotyční dozvěděli více...třeba její astmatické záchvaty na lyžáku,když už tam každýho srala...chtěla upoutat pozornost:) nad jejím "bezvládným" neprofesiálně se kroutícím tělem,které předstíralo,že se neumí ovládat,stála zhruba desítka lidí a všichni se smáli:)) a spousta dalších zajímavých příběhů:)))
Takhle dobre jsem se uz DLOUHO nezasmala! (nau – WWW) Vloženo 16.05.2005, 11:51:23
Skvely! PD, jednu chvili mi to prislo psany s takovym nadhledem jako to umel snad jen Simek a Grossman. Po chvili mi ale bylo jasny, ze oni jsou jen slabej, hodne hodne slabej odvar! :)
(Porcelain Doll) Vloženo 20.05.2005, 21:40:48
nau, nau, nepřeháněj:)

Žádné komentáře:

Okomentovat