úterý 21. června 2005

Aroma souznění

Hovno z kafe, z dýmky se linulo!
Ze Zlatého jabka nebo Golden Apple (nejsem si jistá, jestli to bylo česky nebo anglicky, až tak na mě doléhá mé jazykové vzdělání, či co...) v Dobré čajovně na Masarykově náměstí V HK. Konec reklamního bloku.


Někdy během minulého týdne jsem vynadala spolužačce Budhistce, že mi půl roku slibuje dvě hodiny v čajovně ve společnosti vodný dýmky a furt jako že nic. (Budhistka je kamarádka, která se musí dávkovat nepříliš často a hlavně v malých dávkách, neboť má tendence rozberat si mě a pak mě spasit, což občas nelibě nesu.)
Budhistka k tomu poznamenala, že občas mám i jiné nápady než úplně stupidní, načež se k ní mnoho lidí přidalo a vzápětí se domluvilo na dnešní den. Množstí lidí mě mírně vyděsilo, nicméně mi bylo jasné, že půlka stejně odpadne. A jako vždy jsem měla pravdu a dneska se nás sešlo pět.
Ale i přes zredukovaný počet jsem byla lehce nesvá z přítomnosti Čundrejky a Brunety. V klidu mě ovšem nechávalo vědomí, že pro případ nouze je stále k dispozici Budhistka a Korálovka.
A pozor, teď přijde něco, co se na tomto blogu vyskytuje asi stejně hojně, jako rajčata ve Vojtově záhonku s marihuanou — pozitivní zpráva! Asi budu muset na Čundrejku změnit názor. Ano, ještě pořád je to sice osoba, která dokáže zabít odpoledne procházkou po pražských obchodech,ale... no, posuďte sami:

Čndrejka: "Mně se tak nechce na ten třídní vejlet..."
Co? Já nejsem jediná?
Čundrejka: "... hlavně s těma slepicema... ještě tam je poslouchat..."
Já: "To... to jako myslíš...?"
Č: "Hlavně Pomlčku a Barbínu."
??????!!!!!!!!!!
Bruneta: "Jo, hlavně tyhle dvě. Ty jsou na zabití. A pak Blběnka..."
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Po deseti měsících společného školního soužití se dozvídám, že růžovky lezou na nervy téměř třem čtvrtinám třídy! To je jako když vám někdo řekne, že vám vypadají vlasy, slezou nehty, zrohovatí kůže a oči vytečou z důlků a pak se dozvíte, že se spletl a nestane se to vám, ale vaší sestře.
Až dodnes jsem si myslela, že "ti z exDéčka" se tak nějak mají rádi a to jenom "my z exCéčka" se nejsme schopní přizpůsobit. A vono hovno.

Č: "A Pomlčka je blbá. V prváku při zkoušení tvrdila, že v Egyptě používali hlaholici..."
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Č: "... ale i přes tu blbost to jsou pěkný svině. Například když Pomlčka s Barnínou roznášely drby, co všechno zkouším na třídního..."
Hm, to jsem považovala za fakt:) Vypadá to na podobnou situaci, kdy ze Socky udělaly notorickou alkoholičku, protože si dala víno, zatímco všichni ostatní pili čaj.

Ovšem i Čundrejka se musí brát s rezervou, protože i když jsem jí teď přiznala mnoho kladů, tak na nesnášenlivosti trvám. Čundrejka totiž nemůže ani ty lidi, které já ještě celkem můžu, i když mám důvody je nemoct:)

A co se týče výletu... ještě mám čtyři dny, abych onemocněla. Tuze se mi tam nechce. Nebo, jak by řekla jedna bloggerka, nad jejímž blogem jsem včera večer bavila (blog zrušen), mrtěěěě se mi tam nechce. Tvůj blog mě taky mrtěěě pobavil, kačabko. (Znamená mrtě hodně, ne?)

Sanche a Té-co-ještě-nemá-žádnou-přezdívku-ale musím-ji-nějakou-vymyslet-protože-tohle-je-fakt-moc-dlouhý jsem sice přislíbila účast, ale... ony si beze mě poradí. Jsou přizpůsobivější, společenštější, průbojnější... prostě si tam v nudě těch tří dnů nějakou zábavu najdou. Což by se mně podařit nemuselo. A to by vedlo k tomu, že by se můj nasraný výraz stal ještě nasranějším, než je obvykle a všem bych dávala najevo, jak strašně mě to tam sere. A to pak chápu, že by mě opustily a hledaly zábavu třeba u růžovek. A já bych tam pak samička samotinká musela sama se sebou vydržet.
Byl by z toho pak sice krásně typický příspěvek pro můj blog, ale... ne, za takovou oběť mi nestojíte:)
Takže vidím to na náhlé propuknutí chřipky, popřípadě úpalu. Den před odjzedem.
.: porcelánem třískla porcelain_doll 21.06.2005, 18:30:33

Komentáře
(petulka) Vloženo 21.06.2005, 18:43:38
jo školní výlety ;D
za celých 6 let jsem byla na jednom :D
(adbar – WWW) Vloženo 21.06.2005, 19:09:03
mrtě znamená u některých lidí v podstatě cokoli. :)
(tasselhof – Mail – WWW) Vloženo 21.06.2005, 19:33:45
Školní výlety jsou cool a in! Jeď jeď jeď!!! :-))
(tláča) Vloženo 21.06.2005, 21:16:59
Jedeš s růžovkama do kerfůru na nákupy ? :) prima zábavu PýDý :))))))))
(M.) Vloženo 21.06.2005, 21:22:43
já jsem nikdy žádný výlet nepropás...asi je to tím že máme ve třídě dobrou partu...a je to zřejmě jediná možnost kdy se všichni sejdeme a můžeme se společně opít...bývají to velice zábavné večery...

ad kacabka: mezi českými blogy se dají najít opravdové poklady...

tasselhof: víš kdo je to "frikulín"?
(Porcelain Doll) Vloženo 21.06.2005, 22:46:58
petulka: Během základky jsem byla asi na třech, protože jsem nesnášela naši třídu. V prváku žádnej výlet nebyl, protože třídní prohlásila, že s bandou vožralů nikam nejede (a to byl zrovna ten jediný rok, kdy jsem měla svoji třídu ráda). Jsem se těšila, že si to vynahradím tenhle rok:(

adbar: Tak to je teda mrtěěě mrtě:)

tasselhof: Jenom pod podmínkou, že si koupíš ty kraťasy, cos vyfotil v Kenvelu, a budeš je aspoň měsíc nosit. (Povolují se dvě vyprání)

tláča: Proč bych někam chodila s růžovkama? A proč do kerfůru? A správně to je do kárfůru:)

M.: Já se radši opíjím s trochu jinými lidmi:)
Mrtě & jiné :) (Zúzi – WWW) Vloženo 21.06.2005, 23:31:10
Já měla vždycky za to, že "rozebrat něco do mrtě" by mělo znamenat "do nejmenších detailů" ale tak to je asi detail. ;)))) Já měla školní výlety dycky ráda, ale to bude asi tím, že sme byli ve třídě docela dobrá parta lidí. ;) Mno, toť asi vše, co jsem chtěla říct. :o))
PD: (neviâthiel – Mail – WWW) Vloženo 22.06.2005, 14:57:43
Hoď sem výletovou anketku. Odpovědi: kůůůůůl (upírů bojim bojim) růžově, nesnáším jedovatě zeleně, asi jedu šedě...
Já na výletě byla naposledy v sekundě – a mohli za to moji divící se rodičové, když mě donutili jet na kolovýlet na skládačce, protože nikdo přece nemá horáka (ti tady žijí někde..). Na lyžák jsem radši nejela, protože moje třída byli samí zakomplexovaní vypatlanci, růžovky a banda "notoriků" (skvělíkluci, pokud sporadicky nebyli v lihu) nejela... no a nakonec lyžák skončil fiaskem, protože jeden kluk tam roznes nějakou agresivní chřipku...
(Ladule – WWW) Vloženo 22.06.2005, 17:39:47
školní výlety bývají a vždycky bývaly fajn, aspoň pro mě.. mám štěstí, většina spolužáků jsou pohodový lidi..

Žádné komentáře:

Okomentovat