pátek 3. června 2005

Mirka

Prostě Mirka. Ani krycí přezdívka se jí nedá vymyslet.
Když už jsem tak úspěšně začala s popisovaním toho, co společně se mnou velzlo na tu samou školu, tak proč nepokračovat, že...


Tak tedy Mirka.
Představte si průměrnou dívku. A teď té průměrné dívce naplácejte na ksicht dvoucentimetrovou vrstvu mejkapu a další dvoucentimetrovou vrstu světlého pudru, takže se jí na obličeji vytvoří hrudky. Tak to je Mirka.

V prváku pobavila školu několika módními výstřelky — například si motala do vlasů tužky, anebo si do obočí vyholila proužky.

Mirka asi není moc chytrá. Umí nazpaměť sešit fyziky, literatury, dějepisu i všeho ostatního, ale logickou dedukci od ní neočekávejte.
Nicméně se jí musí nechat, že na studiu jí převelice záleží. Proto má taky na každou druhou hodinu čehokoliv připravený referát popřípadě křížovku. Odhalili jsme, že její poslední křížovka s chemie ale byla mixem všech dvaceti tří křížovek, které dělala předtím.
Její referáty bývají čtené, dlouhé (počítejte tak minimálně s deseti stránkami) a nudné. A jelikož Mirka za každou větou udělá "éé", jsou přednášeny zhruba dvakrát tak dlouho.
U posledního referátu z literatury dokonce přečetla poslední stránku dvakrát a vůbec jí to nepřipadalo divný...
O studium se živě zajímá i mezi spolustudujícími. Příklad: "Hele, Panenko, jaký příklady byly v tý písemce z fyziky?" Nadiktuju Mirce příklady, načež ona se půl minuty zeptá na tu samou otázku někoho dalšího. A takhle se zeptá ještě čtyřikrát, dokud ji někdo nepošle do prdele.
Poslední dobou ale své otázky směřuje i na jiná témata než na školu. Například dneska asi pětkrát zazněla otázka: "Hele, když mi upadne na kalhoty hranolka, půjde to pak vyprat?"

Další oblíbenou Mirčinou činností je telefonování. Většinou telefonuje s jedním ze svých pěti přítelů. A většinou se dramaticky hádají. S přítelem č.1: Mirka se opírá o topení a mezi hrudkami pudru na jejím obličeji si razí cestu obrovské slzy: "Ne... to nemůžeš udělat... Ty mi vůbec nerozumíš!... Ale já tě přece miluju!... Ne, to není pravda, já jsem s nim fakt nespala!" apod.
Někdy se však scény neodehrávají přes telefon, nýbrž přímo před našimi zraky. Například, když přítel č.2 přijede pro Mirku atuem do školy, Mirka si nastoupí, chvíli na něj křičí, pak vystoupí a odchází, on ji autem dojíždí, po pár meterch se Mirka zastavuje a nasedá do auta, chvíli na něj kříčí, vystoupí a odchází, on ji autem dojíždí, Mirka po pár metrech zastavuje a nasedá do auta, chvíli spolu mluví a pak se šťastným úsměvem odjíždí.
S přítelem č. 3 stojí před vchodem do školy, křičí na něj, několikrát ho praští a s pláčem utíká do školy. On ji zoufale volá zpátky, Mirka přichází a vášnivě se líbají, načež třída pozorující toto drama z posluchárny fyziky znechuceně odvrací zrak.
Po několika dnech Mirčina usedavého pláče na superlérningu za ní přijíždí přítel č.4 a ubytovává se ve stejném hotelu. Ve stejnou dobu se mě Mirka táže, jestli v adrese pohledu pro přítele č.5 to "S" opravdu vypadá jako "S". Raději se několikrát ujišťuje, zřejmě abych měla dost času přečíst si v pohledu velkým písmem "MILUJU TĚ" a "CHYBÍŠ MI".

Předpokládám, že všech pět Mirčiných přítelů to má v hlavě v pořádku asi stejně jako ona.
Nicméně Mirka si bez nich svůj život nedokáže představit. Č.4 za ní muselo přijet na superlérning, č.2 zase minulý rok na školním výletě chodilo dvě stě metrů za její třídou a před rokem byla vyhozena z intru, protože vychovatelka přistihla č.5, jak... a teď využijme komentáře u minulého příspěvku... jak vykonává na Mirce soulož. Anebo ona na něm? Anebo oba dva vzájemně? Kvůli nedostatku informací jsme nucena napsat, že vychovatelka je chytla, když šukali.



A musím dodávat,že Mirka všem leze na nervy?



A příště to bude o Pítrovi.



Dneska se u mě projevila grafománie v plné síle.
.: porcelánem třískla porcelain_doll 3.06.2005, 23:14:17

Komentáře
:-) (Laura) Vloženo 03.06.2005, 23:22:44
Ale stálo to za to :-)
(ave) Vloženo 03.06.2005, 23:43:38
Jen piš, nám čtenářům to svědčí :o)
A musím se přiznat, že jsme takové zajímavé exempláře na gymplu neměli... cítím se ochuzena :o)
(neviâthiel – Mail – WWW) Vloženo 03.06.2005, 23:56:02
Co třeba "drůbež"? Já měla na gymplu samé selky a slepice... sem tam pár exotů...
(trittico) Vloženo 04.06.2005, 07:57:37
úplně tě chápu. já mám taky takovou typku v kanclu... ale jí je 33! slovy: TŘICETTŘI!
(Porcelain Doll) Vloženo 04.06.2005, 10:25:53
Laura: Náš gympl je nevyčerpatelnou studnicí inspirace:)

ave: Já se zase cítím ochuzena o normální kolektiv:)

nev: To stačí, ne?:)

trittico: Nepředpokládám, že by z toho snad Mirka vyrostla, takže až si za dvacet let někde přečtu podobný článek, ale se změnou místa, tak budu vědět, o koho jde:)
(Sway – Mail – WWW) Vloženo 04.06.2005, 13:00:09
U nás ve třídě máme podobnou holku, takovou barbie a modelku, a shodou okolností s námi chodí do třídy i její kluk. Chodí spolu už dva roky. Je to asi týden, kdy spolu o velké přestávce seděli v lavici. Yveta měla na lavici oplatek, Marián si ho vzal a "zřejmě" nechtě ho rozlomil, když ho pokládal zpátky. A co se stalo? Yvetka se nám rozbrečela a začala mu před celou třídou nadávat, co si myslí a on ji utěšoval s tím, že jí koupí nový... ;D Trochu mi je to připomnělo, když jsem to četla.

Jinak u nás na intru je takové to "přistihnutí" na denním pořádku. A já jsem ráda, že na intru být nemusím...
Panenko (Ben – Mail – WWW) Vloženo 04.06.2005, 13:17:06
Skoro Ti začínám tu Tvoji třídu závidět, u nás je totiž většina lidí celkem normální a v pohodě, až na pár výjimek, ale těch je opravdu málo, narozdíl od té Tvé... Člověk si pak neužije tolik zábavy... :)
Hehe (Zúzi – WWW) Vloženo 04.06.2005, 13:34:21
Tomu se skoro až nechce věřit, že taková pitoreskní postavička vůbec existuje. (Tím nechcu říct, že je P.D. lhářka ;))) V naší třídě na gymplu byli různý lidi, ale žádnej takhle zvráceně nechutnej. :P Až na mě, ale v jiným slova smyslu a taky to úspěšně skrejvám. :DDD
(Porcelain Doll) Vloženo 04.06.2005, 16:08:30
Sway: Já na intru nejsem, takže jak to tam chodí, znám jenom z doslechu. Ale vím, že se tam nesmí povodit žádná cizí osoba, tudíž tam z Mirky asi nebyli nadšení:)
Btw, víš, že já tě znám?;)

Ben: Nevíš, co říkáš, chlapče:)) V naší třídě je 25 lidí, nějak víc se bavím se čtyřmi z nich, půlka toho, co po této selekci zbyde, mi leze na nervy a ta druhá půlka se rozděluje na ty, se kterými si nemám co říct a na ty, se kterými občas prohodím slovíčko:)

Zúzi: A až napíšu o Pítrovi a Páje, tak už mi vůbec nebudeš věřit:)
(Ben – Mail – WWW) Vloženo 04.06.2005, 16:12:57
Pravda, věčně bych to asi nevydržel... Ale tak rok si z nich utahovat by mohla být celkem sranda... :)) Už se těšim na Pítra a Páju. :D
(Porcelain Doll) Vloženo 04.06.2005, 16:20:30
Z levý strany slyšíš vřískot růžovek, z pravý strany se tě Mirka ptát, jestli půjde vyprat flek od hranolek, zezadu slyšíš dotazy úplně vypatlaný Páji a zepředu na tebe čumí Pítr. To není na pobavení, to je na psychiatrii.
(Sway – Mail – WWW) Vloženo 04.06.2005, 16:23:42
Jj, to nesmí, ale lehce se to porušuje. Mě stačilo, jak vychovatelky nadávaly kámošce – kvůli tomu, že nevynesla koš, zakázaly jí týden vycházek. Tohle udělat mně, s intrem končím. Navíc jeden z vychovatelů je kulturista... nemůžu se na to dívat, když jdu kolem. Jsem ráda, že na intru být nemusím.

Jo, vím. Já tebe znám taky. ;)
:))) (Zúzi – WWW) Vloženo 04.06.2005, 17:24:51
Tak to se teda nemůžu dočkat. :D Tak piš piš, ať mám kruciš aspoň ňákou záminku proč se ne(m)učit. ;))
(trittico) Vloženo 04.06.2005, 21:53:35
Ať žije Pítr
(Hamša) Vloženo 05.06.2005, 01:17:52
V tomhle mě přijde středoškolskej systém jako zvěrstvo, držet relativně vyspělé a normální jedince v davu naprostých magorů – a ještě tomu říkají učení.

Taky už mě ty naše postavičky někdy pěkně serou. A já je, určitě.
(Porcelain Doll) Vloženo 05.06.2005, 09:50:55
Sway: Kamarádka se teď musela z celkem dobrýho intru přestěhovat jinam a tam jí vychovatelka nechtěla dát prodlouženou vycházku (má na ni nárok čtyřikrát do měsíce) s odůvodněním, že minulý týden byla nemocná... Takže asi taky záleží hlavně na těch vychovatelích.

Zúzi: Já taky říkám, že se nemůžu učit kvůli spolužákům – když se růžovkám musí každý letopočet opakovat třikrát, tak to je útok na moji nervovou soustavu:)

trittico: Ale někde jinde než já...:)

Hamša: Já si nedělám iluze, že by ke mně měli snad jiný vztah než já k nim:)
Ježíííš, (galahad – Mail – WWW) Vloženo 05.06.2005, 14:18:35
ani nevíš, jak jsem rád, že takových lidí kolem mne není moc. I když tě samozřejmě lituji, že si to vyžrala ty...

K tomu intru – já jsem chodil na střední, kde intru neřekl niko nikdy jinak než kriminál, ale vycházky tam byly úplně volný a nekontrolovaný...
Na druhou stranu vyrazili kluka kvůli plakátu s docela malinkatým lístečkem Mary Jane...
(trittico) Vloženo 05.06.2005, 14:59:06
já to myslela tak, že se na ten věřím že supersugestivní spot těšim jak na vánoce!
(Porcelain Doll) Vloženo 05.06.2005, 18:36:18
galahad: Svůj úděl hrdinky, která za vás schytala všechny magory, nesu statečně:)

trittico: A počkej, až se naučím zacházet s tou věcí, která dostává obrázky do počítače, a uvidíš třídní fotku:)
Panenko, (galahad – Mail – WWW) Vloženo 05.06.2005, 19:15:49
budiž ti útěchou, že ti fandíme ;o)
(ave) Vloženo 06.06.2005, 09:07:42
Panenko, budiž ti útěchou, že se už nemůžeme dočkat pohádky o Pítrovi :o)
(neviâthiel – Mail – WWW) Vloženo 06.06.2005, 18:01:12
Sway: Velký litujík... ti jsou na zblití...
PD(to je blbý, tak je francouzsky řekně 4%): Vím o intru, kde jeden kluk přes noc nebyl a ráno si počkal, až odemknou:-) a nevykopli ho...
(Pawlik – WWW) Vloženo 06.06.2005, 21:07:07
Jen piš, piš, dobře se to čte.
(kretka) Vloženo 07.06.2005, 23:23:51
Mirečka musí být skutečně srdéčko *-*
(Porcelain Doll) Vloženo 08.06.2005, 16:28:41
kretka: Já mám plnou třídu srdéček:)
týjo, (Ladule – WWW) Vloženo 12.06.2005, 22:23:45
zaplaťpánbu za naši třídu:) když nepočítám Janu, mám se tam úžasně:)
Ale, P.D., aspoň budeš mít na co vzpomínat:D a nenudíš se:D

Žádné komentáře:

Okomentovat