pátek 1. července 2005

Nadpis příspěvku - není, procházím nadpisovou krizí

Původně zde měl být příspěvek o opětovném zklamání mé důvěry a absolutní ztrátě iluzí. Příspěvek o nespolehlivosti jednoho, který mě v posledních dvou letech tolikrát zranil a nechal na holičkách pokaždé, když jsem ho nejvíc potřebovala. Ale nic z toho se nekoná. Stačilo vyměnit prodlužovačku.
Jako patetický perex to je dobrý, ne?

Jinak se událo prostě to, že ve středu ten jeden při vykonávání jedné činnosti, kterou jsem s ním vykonávala už dvě hodiny, najednou udělal "puf!" a pak přestal vydávat jakékoliv zvuky. Nereagoval na moje nejdřív jemné dotyky, pak na hrubější a nakonec ani na vzteklou ránu rusko — českým slovníkem.
Prohmatávala jsem ho, kde jsem mohla, vyndávala jsem z něj a zase do něj zandávala různé hadičky, ale všechno bylo marné. Byl dočista mrtvý.
Když nepomohla moje resuscitace, chtěla jsem ho odvézt do nemocnice. Naštěstí se ještě předtím ujal oživování můj otec. Tedy, povím vám, napadlo mě spoustu teorií, co mu je, ale že je v hajzlu prodlužovačka a ne počítač, to skutečně ne.
Tímto se svému počítači omlouvám za podezření, že se na mě zase vykašlal, ale zároveň ho upozorňuji, že poslední hospitalizaci prodělal v únoru tohoto roku, a tudíž nemá tento ani příští rok na nemocenskou nárok.
A jestli něco takového zkusí, tak dostane finální ránu z milosti rusko-českým slovníkem a já asi půjdu šlapat chodník, abych si vydělala na nového přítele. No tak, dobře, šlapat chodník ne, ale musela bych se vrátit zpátky do Cinestaru a tak příštích deset let tam trhat lístky, uklízet sály a leštit koše a to je ještě horší.


Inu, většina školou povinných bloggerů zveřejňuje plány na prázdniny.
Mé plány mají jen tři body:

1) chata poblíž Chocně, kde v červenci s mými třemi nejvěrnějšími strávím stejně jako minulý rok tři dny v lihu a po návratu do Hradce budu týden střízlivět.

2) Přečtu všechny ty knížky, které mě během školního roku zaujaly a nemohla jsem je přečíst, protože jsem pak měla výčitky svědomí, že bych měla dělat úplně něco jiného.*

3) Navštívím všechny bloggery, které mám v odkazech a každý z nich mi bude muset koupit flašku.**



Jinak, konec školního roku... byl. Mám dojem, že s exotkou Pájou (která někdy během prázdnin zakončí bloggerský seriál na téma "Ach bože, s tímhle já chodím do třídy") se již příští rok neshledám, neboť se nedomnívám, že by dokázala udělat reparát z fyziky.
Ze Socky si byla dělána prdel, jestli se jí někdy podaří dostat na konci roku vysvědčení a ne výpis známek — minulý rok nám Socinka prolítla z matiky a tento rok se málo dostavovala na hodiny tělesné výchovy, a tudíž si to v září vynahradí na komisionálních zkouškách.
Co se týče mě, tak milá profesorka dějepisu se jaksi překoukla, takže mé vysvědčení náhle místo slova "výborný" zdobilo slovo "dostatečný", což mi trochu vadilo, a proto jsem žádala vyměnění tohoto papíru za papír se správnou informací o mém prospěchu z dějepisu. Vysokoškolsky vzdělaným lidem trvalo přepsat jedno vysvědčení čtyřicet minut.
Jo, a ještě něco bych vám ráda sdělila — je to za třitřitřitřitřitřitřitři, ne za čtyři! Za což vděčím kamarádce Buddhistce, která mi při opravě čtvrteltní písemky z matiky dala opsat graf, který byl sice stejně blbě, ale aspoň dva body jsem za ty čáry dostala, postupy rovnic, které jsem sice znala sama, ale nedokázala jsem je zařadit ke správné rovnici... no, prostě děkuji za celou písemku.

Po čtyřicetiminutovém čekání na Kozí nožku přepisující mi vysvědčení jsem se vydala za ostatními do hospody, kde jsem seděli separování od růžovek. Poté jsme se vydali do další hospody na jídlo a já se poté odebrala domů vystřízlivět, abych pak v autoškole vnímala.

Venku prší a je bouřka, takže se jdu projít na hřbitov. A vezmu si s sebou golfovou hůl, třeba mě blesk nemine. ***





*bod 2) platí jen v případě, že si vzpomenu, jak se ty knížky jmenovaly

**dělám si prdel, dyť já se vás ve skutečnosti bojim. A taky ta doprava je dneska drahá...

***taky si dělám prdel. Nemám golfovou hůl.
.: porcelánem třískla porcelain_doll 1.07.2005, 15:16:16

Komentáře
(Ben – Mail – WWW) Vloženo 01.07.2005, 15:31:30
Uf, ještě, že mě nemáš v odkazech, alespoň ušetřim... Ale kdybys jela kolem, dej vědět, třeba bych nějaký penízky nebo flašku přímo vyhrabal. :D
(ave) Vloženo 01.07.2005, 15:40:22
No, ještěže jsi nespecifikovala, co má v té flašce být :o)
Takže, bude ti stačit voda? Já totiž skoro nic jiného nepiju :o)
(ex-it) Vloženo 01.07.2005, 16:18:10
Mám ti tu flašku poslat poštou? Nebo ti můžu poslat prachy a ty si ji koupíš, hm? ;)
(pif – WWW) Vloženo 01.07.2005, 19:01:49
ja bych klidne i neusetril

Jako crazy napad je to velice dobre. Naplanovat si to tak na par dnu, a objet celou republiku a vsude se zhulit, zchlastat a probouzet se ve vlacich a mistnich nadrazich.

Az nebudu mit co s casem, tak to rozhodne vyzkousim :)))).

Jaky je teda tvoje nejoblibenejsi piti? :))
(jjezibaba) Vloženo 01.07.2005, 20:32:12
Přidávám se.. pokud plánuješ prázdninovou chlastací okružní cestu po domovech známých bloggerů, tak bych tu flašku i obětovala..
(Porcelain Doll) Vloženo 01.07.2005, 21:53:45
Ben: Dobře, tak plus ty, co mám v icq:)

ave: Tak u tebe se stavim až jako u poslední, s pořádnou kocovinou a ty mě budeš léčit:)

ex-it: A to se nebojíš, že bych ty prachy utratila za něco jinýho?:) Můžeš pro jistotu poslat obojí:)

pif: Ještě nedávno bych ti řekla vodku, ale od té doby, co maj ve Špáru Modrýho Portugala v akci za 39, tak jsem nějaká změkčilá:)

jjezibaba: Navrhuju, abychom zorganizovali neohlášený nájezd na obydlí bloggerů, kteří se do dnešní půlnoci nepřihlásí, že jdou taky:)
(pif – WWW) Vloženo 01.07.2005, 22:26:40
juj ja cekal ze reknes neco drazsiho abych se placl pres kapsu :))))
(Porcelain Doll) Vloženo 01.07.2005, 22:45:25
pif: Pche, já umím chlastat levně:)
(Jenda – WWW) Vloženo 02.07.2005, 12:48:46
I kdybys to s tím chlastem u každého bloggera doma myslela vážně, u mě by to zřejmě nešlo. Jsem úplně švorc. Ale kdybych měl dobrou náladu, možná bych tě pozval ke Karlovi – ten má zásoby na celé prázdniny dopředu.

Myslím, že má ve sklepě asi 50 litrů vína. Ale to já nepiju, musela by ses do toho pustit sama. Piješ víno, ne? ;-)
(anjin) Vloženo 02.07.2005, 22:45:23
jeste by to slo udelat tak, ze vsichni blogeri naraz odjedou kazdy za nejakym jinym, nahodne zvolenym blogerem. pak bychom ale vlastne chlastali vsichni sami u nekoho uplne ciziho doma ...? ;)
(Porcelain Doll) Vloženo 03.07.2005, 16:22:56
Kdyžatk vodka je ve skříni, víno ve špajzu a pivo v garáži, kdyby se někdo stavil u mě...:)
(tláča) Vloženo 04.07.2005, 00:23:14
PýDý, to ví každý mladý cap, že v bouřce se hraje "dřevem".

A jezdit nemusíš, přijedu sám a neohlášen muehehe .... . Teď už tě mám lokalizovanou, když to máš blíž do špáru než do kefíru.
Porcelain Doll: (aTeo ;)) Vloženo 04.07.2005, 10:58:25
http://www.lggallery.com/images/Lenox%20Collectibles/Cinderella.jpg
(neviâthiel – Mail – WWW) Vloženo 04.07.2005, 16:14:51
Pokud ti nevadí, že tu flašku vypijeme spolu...
(Jade) Vloženo 04.07.2005, 22:05:42
Prijed, flasku ti koupim :-)
(Ben – Mail – WWW) Vloženo 05.07.2005, 00:43:03
Tyjo, tak to už jsem ve výběru...jdu koupit tu flašku...a myslim to vážně! :D
(Porcelain Doll) Vloženo 05.07.2005, 20:36:53
tláča: Kdo říká, že to mám blíž?:))

aTeo: Blondýna...:)

neviâthiel: To já jsem nemyslela, že bych jako jenom přijela, vzala flašku a vodjela:)

Jade: Ty bys jich musela koupit víc:)))
(gu4n0) Vloženo 06.07.2005, 01:14:58
jedině krabici džusu.
(l u k a s t... – WWW) Vloženo 06.07.2005, 23:01:13
Zradkyne...a ja uz mam flasku koupenou...:(
Jóóó, počítače... (riverix) Vloženo 07.07.2005, 19:40:01
já mám taky chuť ho vyhodit každou chvíli... Nemocenská? Dobrý nápad! :-)
(lední brtník) Vloženo 08.07.2005, 01:45:39
anjin: :)
pd: pošli souřadnice garáže :)

Žádné komentáře:

Okomentovat