sobota 9. července 2005

Prázdninové radovánky(nepřeslechněte tu ironii)

Jak jsem chtěla zabít hajzla, jak jsem vařila bramborovou kaši, jak jsem málem zmlátila sestru, jak jsem v kině viděla blbý film, jak jsem si doma chtěla pustit dobrý film, jak nemůžu číst a jiné depresivní radosti života mého zbytečného.
Předem upozorňuju, že mi není dobře, a tudíž ani tento příspěvek nebude dobrý.
Nudím se, ale zároveň nejsem schopná donutit se k nějaké činnosti. Nic mě nebaví. Což vlastně není žádná novina (nebudu používat zdrobněliny), jenom mi to v posledním týdnu vadí trochu víc než normálně.

A když už chci něco dělat, tak to nejde. Například nemůžu číst. Nedokážu se soustředit, každou stránku musím přečíst minimálně dvakrát, neorientuju se v postavách (pokud jich tam je víc než dvě, což se stává poměrně často), unikají mi souvislosti. Rok vdovou čtu už od suprlérningu, to znamená od 15. května. A jsem lehce za půlkou. Jindy by mi to trvalo ta deset dní, možná dva týdny. Mezitím jsem rozečetla asi dalších deset knih a dočetla jenom Spalovače mrtvol. Rozhodně si nepřeju býti zpopelněna.
Pak jsem taky chtěla oprášit čtyři roky francouzštiny ze základky. Učebnice jsem ještě ani nevyndala ze zásuvky.
Taky jsem se chtěla podívat na pár španělských slovíček. Učebnice ještě pořád leží v krabici, ve které jsem je přinesla ze školy.

Takže, máme tedy 9. července a jakpak já jsem strávila těch prvních devět prázdninových dní? Tak se na to podívejme: vidím tady nějaké spaní, povalování se, čumění doblba... ále, pozor, tady je pondělí a jedno vokno. Vidím se, jak mi někdo pořád nalejvá a pak už jenom to, jak si čistím zuby. Mezitím černo. Takhle blbě mi bylo naposled, když jsem v devítce na čarodějnice pozvracela Biřičku. V pondělí jsem na chvíli uvažovala, jestli bych neměla skončit svoje trápení a strčit si prst do krku. Ale ustála jsem to, nesnáším zvracení. Ovšem hlava mě bolela tak, že jsem na hadr, kterým jsem den předtím utírala z podlahy fleky, vylila zbytek minerálky a připlácla si ho na čelo.
Pak taky vidím jeden večer se Sockou, vínem a Kruhem. A pak další večer se Sockou ve Fontáně. (Mají tam novou hezkou servírku, ale kvůli ní jsme tam nešly.)
A pak konečně to odpoledne, kdy pršelo a já šla na hřbitov. Asi je to skutečně neobvyklá záliba, nikoho jiného jsem tam nepotkala. Ale bylo tam krásně. Celý jsem ho prošla a zašlápla přitom dva šneky. Nechtěně. Jenže měli by pochopit, že se nemůžou zastavit uprostřed cesty.
Chtěla jsem to vyfotit (i ty šneky), jenže neměla bych ty fotky, kam dát, protože hajzl je rozbitej v nemocnici. Přísahám, že já jsem mu nic neudělala! To on sám. Jako obvykle — nejdřív se sám vypnul, pak zapnul, pak vypnul a nezapnul se, ani když jsem ho nutila. Chtěla bych ho zabít, ale nemám peníze na to, vydržovat si nového.
Mohla bych ty fotky sice dát k tátovi, jenže... víte, on už si myslí, že není normální procházet se v dešti po hřbitově, a mám strach, že kdyby objevil fotky rozšlápnutých šneků, tak... no, chápete, ne?

Jinak, ano, hajzl je v hajzlu, takže na icq mě nezastihnete. (To jen kdyby se o to snad někdo snažil.)
Jsem na tátové notebooku, v tátově pracovně. Má tady obrovský křeslo. Když se opřu, nedošáhnu na zem. A když si sednu tak, abych došáhla, tak se zase nemůžu opřít a bolí mě záda. A to křeslo mi nejde dát dolů.
Díky notebooku jsem taky zjistila, že jeden ze stylů na blogu má nečitelný nadpis, o podnadpisu ani nemluvě. Až se mi bude chtít, tak s tím něco udělám, zatím tady máte dost jiných stylů:)

Někdy v úterý pojal táta touhu jít do kina na Království nebeské. Tedy, já mám historické filmy ráda, ale po Tróje a Alexandru Velikém jen v případě, že neprošly prackami Američanů. Sestra šla na Království kvůli Orlando Bloomovi, já kvůli Liamu Neesonovi a Jeremy Ironsovi a táta tam šel asi kvůli tomu, že ještě stále neztratil důvěru v americké filmaře.
Ovšem Neesona mi hned zabili, a tak Irons musel ve filmu zastávat stejnou roli jako v Tróje Eric Bana — totiž udržet mě v sále až do konce filmu.
Cestou zpátky si otec neustále opakoval "no to byla kravina, no to byla kravina..." On to totiž platil, víte...

Včera, když otec odjuchal zpátky za matkou na chatu, zatoužila jsem opět po nějakém kulturním vyžití, a tak jsem se jala prohledávat chabou sbírku přepálených filmů. Když jsem zamítla všechny americké snímky s tématikou války ve Vietnamu (tahle válka mi prostě k srdci nepřirostla:) ), zbylo mi
Bílé peklo. Zasunu do notebooku, zapnu, reklamy běží v pohodě, film začne a lidé jsou němí. Klapou pusou a nemluví. A ani ty titulky, co jsem si tam předtím nastavila, neběží. Věřte mi, že včera jsem byla ve stavu, že bych dívala i na němý film, pouze s titulky.
Peklo šlo vztekle ven a bylo nahrazeno Slzami slunce. Tam už sice herci vydávali zvuky, ale tak potichu, že... ale jo, šlo to. Dokonce jsem tam našla i hezkýho chlapa. A umřel až skoro na konci. A jak umíral, tak jsem si všimla, že má řasy jako ženská, a už se mi zas tak moc nelíbil.
Do postele jsem vlezla o půl jedné, ale usnout jsem nemohla. Začala mě bolet hlava a nohy.
Nakonec jsem spíš spala-nespala. Asi ve tři jsem se probudila, zrovna když jsem nahlas říkala "Stejně umřeš."


Od včerejška jsem sama doma se sestrou. Myslím, že pro pubertální jedince by se měla vystavět speciální centra, kde by byli všichni v karanténě, separováni on nepostižené části obyvatelstva a propuštěni až po vyléčení nákazy. Je to v rámci jejich vlastního zdraví.
Sestra si k obědu dělala špenát. Zasrala u toho celou linku a použila asi polovinu nádobí, co doma máme. Za hodinu je schopná udělat větší bordel než já za celej víkend! A když já řeknu, že je něco bordel, tak už to je sakra velkej bordel! Sama totiž začínám uklízet až v okamžiku, kdy se mi zvedá žaludek, to znamená, že většina z vás by už dávno zvracela.

"Ukliď si to po tom vaření."
"Proč?"
"Protože si chci taky uvařit oběd."
"Já to uklidim večer."
"Ne, uklidíš to teď."
"Proč jako?"
"Protože mi je z toho bordelu blbě."
"To je tvoje blbost."

Proboha, já byla v pubertě stejně nesnesitelná?

A teď už tu kaši. Bramborou kaši musím jíst aspoň dvakrát do měsíce, jinak určitě budu nemocná. Ale jako ne, že bych ji snad kvůli tomu dělala jinak než ze sáčku. Dřív ta kaše ze sáčku byla dobrá. Ale poslední dobou, ať jsem vodu a mlíko přidávala v jakémkoli poměru, vždycky z toho vyšla hmota, která ani nechutnala jako kaše. Až dnes jsem přišla na to, proč. Ta kaše se pak musí ušlehat! (Děkuju, babi.) Vzala jsem tedy mixér a nasadila do něj jednu tu... kvedlačku, usoudila jsem, že dvě by byly zbytečnost, neboť kaše mnoho nebylo.
A tak jsem šlehala a šlehala a usmívala jsem se u toho a měla jsem lepší náladu a vůbec mi nevadilo, že třetina kaše už není v hrnci. Pak jsem ten mixér ještě nemohla zastavit.
Kaše byla dobrá, ale chtělo to ušlehat ještě víc. Jenže já upřednostňuju konzumaci kaše z talíře, ne ze stěn.
Dobrá nálada mi vydržela, než jsem kaši snědla.
.: porcelánem třískla porcelain_doll 9.07.2005, 18:19:28

Komentáře
(Benny) Vloženo 09.07.2005, 18:28:51
taky bych s tim triskl...
(drinker – WWW) Vloženo 09.07.2005, 18:52:40
no jo, taky se občas nudím, ale holt si těch prázdnin málo vážíme. Já už si nedovolím nadávat v létě na to, jakej je strašnej pařák, protože vím co bych za něho dal v lednu kdy jsem málem umrzl poté co mě vyhodili z rozjezdu. Stejně jako jsem před měsícem děsně nadával na tu podělanou školu, tak prostě není nic lepšího než zevlovat doma. Na večer tady mám sedmičku Portugala, živák Rolling Stones ze sedmdesátýho, filmovku travičky, kočku (žel jen tu čtyřnohou), tak snad bude líp! Drž se!
(pif – WWW) Vloženo 09.07.2005, 20:24:57
njn semtam se takova situace muze naskytnou a je to pruda x) chtelo by to nekoho kdo by te zabavil kazdej den, to by byla jina x)

osobne zastavam nazor, ze kdyz clovek neblije, tak se poradne nezchlastal :)
(zwíře – WWW) Vloženo 09.07.2005, 21:12:52
od rána maluju koupelnu (zatím na počítači) a nejsem schopen normální práce.
btw. co zkusit http://go.icq.com pak bude i to icq na notebooku :)
(Porcelain Doll) Vloženo 09.07.2005, 21:42:29
Benny: Třískl čím? Kaší, počítačem, sestrou, pubertou, kinem, porcelánem?:)

drinker: Toho Portugala závidím – já tady mám Frankovku, kterou jsem koupila v akci a už asi vím, proč tam byla... chutná to jak krabicák:) Myslela jsem, že to budu muset míchat, ale když to piju z flašky, tak se to dá i neředěný:)
Ale na Portugala bych se stejně pozvat nechala:))) Na Rolling Stones taky, i když živáky moc nemusim:) A tu košišku závidim stejně jako Portugala (to říká někdo, kdo chce od pěti let košku a neustále mu pořizují psa:) ), ale dvounohou bych nezáviděla:)

pif: Sem tam? Haha.
Mi ukaž někoho, kdo by se mnou vydržel každej den – to nedokáže ani Socka!
Když člověk neblije, tak se nezchlastal? Tak v tom případě jsem se, čoveče, zlachstala tak třikrát v životě – mám holt silnej žaludek:)

zwíře: A jakou barvou?
Na to icq koukám, koukám a líbí se mi to, akorát jsem asi zapomněla heslo – zkusila jsem všechny čtyry, který používám, ale ani jedno to nechce:))) A "Forgot your password?" nefunguje:) Já vim, měla bych používat jenom jedno heslo a nevymejšlet blbosti:(
(Benny) Vloženo 09.07.2005, 21:46:37
porcelanem!
(Porcelain Doll) Vloženo 09.07.2005, 22:12:15
Benny: Tak třískej, né?
(Benny) Vloženo 09.07.2005, 22:15:43
(1) zadnej nemam
(2) neni do koho
(Porcelain Doll) Vloženo 09.07.2005, 22:20:11
Benny: 1)To nemáš doma ani hrníček?
2)Si někoho představ, ne?:)
(Benny) Vloženo 09.07.2005, 22:32:32
to je na hovno holka... to uz si muzu rovnou predstavit i ten hrnicek ;)
(lední brtník) Vloženo 10.07.2005, 00:12:15
jo, puberťačky byly, jsou a budou všechny stejné. štěstím pro lidstvo je že je to přejde už v 25.
když ta žlutá hmota nechce držet, přisyp tam sádru.
dobrou frankofkovou chuť!
Panenko, (galahad – Mail – WWW) Vloženo 10.07.2005, 15:59:53
vzácná shoda mezi námi panuje v názory na schopnosti emerických filmařů. Nutno dodat, že ty se díky svému nezaujetí Vietnamem ochuzuješ o tu kvalitnější část americké kinematografie :o)
Jo a – až si budeš stahovat ty mrtvý šneky do kompu, pusť si k tomu nějaký varhany od Bacha... Bys nevěřila, jak to dotvoří atmosféru ;o)))
(Porcelain Doll) Vloženo 10.07.2005, 21:37:40
galahad: Abych jim zas tak nekřivdila, tak i jiné válečné filmy nezabývající se zrovna Vietnamem se Amíkům povedly. Ale jakmile zabrousí do historie starší sta let, tak je zle:)
Máš recht, Panenko... (galahad – Mail – WWW) Vloženo 11.07.2005, 11:34:26
Nevim jak koho, ale mě vytáčej nový a nový a horší a horší zpracování Tří Mušketýrů. Sice to je spíš historizující, než historický, ale jako příklad to stačí...
Pokud jde o Vietnam – je docela vidět, že to Amíky dost vzalo (mohu-li soudit dle filmů), protože filmy na tohle téma mají solidní úroveň celkem pravidelně...
(M.) Vloženo 11.07.2005, 20:17:51
když je rec o Vietnamu...nejlepsi film je bezesporu Apokalypsa od Coppoly...kdo nevidel doporucuju

Žádné komentáře:

Okomentovat