pondělí 5. května 2008

Ši-ši-ši-ši-hú-hú

Ještě jednou a zažaluju ČD za fyzickou i psychickou újmu.


V noci ze středy na čtvrtek se mi zdálo, že utíkám před Pendolinem. Tak jsem před ním uskočila do strany. I ve skutečnosti. Shodila jsem při tom kovový věšák, který jsem rozbila, a narazila si koleno. Ráno jsem si představovala, jak na pohotovosti vysvětluju, že jsem utíkala před Pendolinem, a jak mě z chirurgie na vozíčku odvážejí na psychiatrii.
Kdykoliv mě pak otec viděl, pronesl: "Ši-ši-ši-ši-hú-hú."
Ve snu jsem uskakovala napravo, ve skutečnosti naštěstí nalevo, protože napravo je zeď.

1. května jsem se pod rozkvetlou třešní jako každý rok nelíbala, protože s tím kolenem bych došla akorát pod lísku, a navíc 1. květen je svátek práce, jestli vám to jako ještě nedošlo, takže jsem pracovala. Za posledních čtrnáct dní jsem si vydělala to, co na Hradě za tři měsíce. Ach, ty známosti. A taky jsem se dobře učila, že jo!
Ale jelikož furt překládám něco o rakovině, tak pak nemám mít blbou náladu. A dneska jsem se za noc asi čtyřikrát probudila a přemýšlela jsem, jestli tu rakovinu fakt mám, anebo jestli se mi to jenom zdálo.

A taky se mi zdálo, že mě vyhodili ze školy. Pak jsem se tam přihlásila znova, ale akorát na španělštinu. Tu esej na PC4 pořád nemám.

A po rakovině hned nejhnusněšjí sen za poslední dva týdny: jsme s Baličkou cigaret a Upírkou u Lektora v bytě a Lektor tam není. Pak někam jedeme trolejbusem a domluvíme se, kde vystoupíme. Trolejbus je narvaný, takže dav mě od Baličky a Upírky separuje. Vystoupím na domluvené zastávce, ale Balička s Upírkou nikde nejsou, tak se podívám zpátky do trolejbusu, ze kterého se na mě dívají a smějí se mi. Najednou jsem v Olomouci na sídlišti, kde bydlíme, ale všechny paneláky mají najednou stejnou barvu a já nevím, který je ten náš. Navíc mi dojde, že jsem u Lektora nechala knížku a je mi trapný mu psát, jestli bych se pro ni mohla stavit.
Zbytek dne jsem z toho měla blbou náladu. Radši to Pendolino.

11 komentářů:



  1. Pořád lepší, než když se ti zdá, že prcháš nějakou divnou budovou před nějakým podivným, neznámým nebezpečím a při pokusech o svou záchranu ubodáš asi pět lidí. Skalpelem. Už nesmím ségře dovolit, aby hrála ten Pathologic:o) Ale jsem ráda, že nejsem sama, kdo má divný sny.
    A má studijní morálka je taky špatná. Radši ani neříkám, že jsem se vlastně ještě ani nezačala učit na maturu, protože by ses mohla zděsit.

    OdpovědětVymazat


  2. ...tak teď už by se Ness možná nemusela stydět nám říct, co se jí to zdálo, že mě chtěla budit ve čtyři ráno...

    OdpovědětVymazat


  3. Na sny momentálně kašlu (a Galahade, můžu tě ujistit, že žádná erotika nebyla). Koho byste mi poradili na zkoušku - ženskou, která zkouší podle učebnice a má přízvisko Krvavá, nebo sexistu, který mě nesnáší?

    OdpovědětVymazat


  4. A budit jsem tě chtěla, protože mi kvůli tobě a nějakým tvým pochybným kšeftům pobíhali doma po dvoře bílí lvi a já se bála vystrčit ven nos, ruku, nohu... Až mě takhle vytočíš příště, zavolám, neboj.

    OdpovědětVymazat
  5. Ness,

    já bych asi radši zkusila tu ženskou. Sice bude asi drsná (asi určitě), ale aspoň k tobě nemá nějaký negativní vztah. Tedy aspoň doufám, že nemá.

    A kurňa, já už to nevydržím, já si musím postěžovat... bolí mě levá ruka! S takovou se příště na nějaké dárcovství krve vykašlu.

    OdpovědětVymazat
  6. Ness...

    já žádnou erotiku ani nečekal:-) Mě jen pořád nedochází, co maj moje kšefty (??) společnýho s bílejma lvama (?!?!) na tvym dvoře...:-D

    A já doporučuju sexistu - sice tu zkoušku asi neuděláš, ale budeš mít o čem vyprávět;-)

    OdpovědětVymazat
  7. A vůbec...

    ...radši polituj Kopřivu...

    OdpovědětVymazat


  8. jestli ten věšák byl opravdu kovový, a něžným procitnutím ze sna opravdu došlo k jeho rozbití, tak nějakými báchorkami o podvýživě se už krmit nenechám. howgh

    OdpovědětVymazat


  9. dnes ses objevila v m�m snu

    OdpovědětVymazat
  10. V mym taky...

    ...u nás v podniku jsi testovala hračky...

    OdpovědětVymazat


  11. Dneska se mi zdálo, že se naše koťátka topila v misce s mlékem. Ale všechy tři jsem zachránila!

    OdpovědětVymazat