pondělí 4. srpna 2008

Vsichni jsou uz asi v Barcelone...

... nebo jako teda nevim.
Jenom ja jsem tady.
A nechapu, jak jsem prisla na tak dementni nadpis, ale napad me uz vcera.
A nechapu, jak jsem na spanelsky klavesnici dokazala napsat celou maturitni praci. Vypis vsech znaku, ktere se v tomto prispevku nemohou vyskytnout, protoze je nemuzu najit: zavorky, normalni vykricnik, takova ta pomlcka dole – prihlasit jsem se musela pomoci copiar, pegar – uvozovky, hacky, carky, zavinac... a urcite si jeste na neco vzpomenu.

Takze jako novinky, ktere by vas zarucene mohly zajimat:

1. Kopriva se uci jezdit autobusem. Nez zjistila, ze autobus ji jen tak nezastavi, ale musi si je stopnout, nekolik jich ztratila. Jmena zastavek nejdou precist a v autobuse se nehlasi – hlavne, ze v nich maj televizi – a protoze cela Valencie vypada stejne, Kopriva obcas vystoupi v uplne jine ctvrti, protoze vidi stejny supermarket.
Nicmene uz se bez vetsich obtizi umi dostat do obchodu, do skoly, do parku a z centra – pokud ji tedy nezmate blbej supermarket, ze.

2. Kopriva se ucila pouzivat tampon s aplikatorem. Nakonec aplikator vyhodila. Spanelske tampony jsou k popukani a maji velmi vesely obal. Cele je to k popukani. Fakt. Kdyby neco, nevyhazujte pri zachvatech vzteku ruzne veci, jo?

3. Kopriva se naucila rozlisovat Japonce a Cinany. Ke svemu udivu zjistila, ze nejsou vsichni stejne zluti a sikmooci a vypadaji jinak nez Vietnamci.

4. Kopriva zjistila, ze opravdu existuji zeny, ktere se budi namalovane. S jednou sdili pokoj.


Taky vas urcite zajima, co ty ponici, ze jo?

vsuvka: Aaa, prave jsem omylem nasla uvozovky¡

Tak jako pak vam ukazu fotku a to se pocurate smichy.
Ale ted vazne:
Dva poniky jsem potkala uz v Mnichove na letisti, bohuzel jsem si mohla nechat jenom jednoho, protoze jako oni v tomhle smeru snad vyzadujou monogamii, nebo co. A radsi bych teda toho druhyho, ale co uz.
Diky ponikovi jsem se sice najedla chobotnicek, sepii, krevet a rybicek, nicmene, kdyz mi dvakrat oslintal moje nove, nevinne bile saty, protoze se mi zakousnul do stehna, tak to teda jako posral.
Navic se vzdycky zacne smat necemu, co neni vubec, ale jako za tak strasne vubec, ze to neumim ani popsat, vtipny. Navic to 'hehe' a 'jajaja' pise i do sms. Ja vim, ze jsem zla, nicmene asi to nejsem ja, ale mam obavy, ze k nam prisla nejaka ctvrta. Z nejakeho duvodu si rika Ines a poprve na me promluvila rano v zrcadle, kdyz jsem premitala o ceste na letiste. Rekla: 'Hele, moh by te odvizt Ricardo. To proste jako jen tak mimochodem zeptas, jak se nejlip dostanes na letiste a on uz te tam odveze.'
Nevim, jestli si tu holku mam nechat. Jestli ji teda bude zajimat muj nazor.
A jinak tady s sebou vsichni hezci ponici obvykle tahnou kobyly a hribata.


Na zaver poznatek cislo sest:
Spodkem krale neprebijes.
Asi jsem to vzala za spatny konec.

12 komentářů:



  1. Jj, poníci sou svině kousavý.

    OdpovědětVymazat


  2. A nějakej pořádnej kůň by nebyl?
    A proč jsou všichni v Barceloně? Esclarte je zatím doma a až někam odjede, do Barcelony to nebude

    OdpovědětVymazat
  3. ledn� brtn�k4. 8. 2008 21:08:00



    ha, d�k, j� si nemoh vzpomenout kde jsem ten vtip opsal.

    OdpovědětVymazat


  4. Jedeš vod toho kompu!!! ;-)

    OdpovědětVymazat


  5. Teda nevim, jestli opravdu vsichni... Aspon na me jazykovce jsem letos unikat z CR...

    OdpovědětVymazat


  6. je na čase podívat se po ponících co už sice nemají zuby, ale zato vlastní naditou peněženku a ještě naditější účet :-)))

    jinak hezký + chytrý + milý poník = kobyla je známá rovnice, ale pořád doufám, že to jde nějak vykrátit - suck it up girl;-))

    OdpovědětVymazat
  7. Kopřivo,

    a vsadím se, že Ines mluví jen španělsky. Jak se řekne "Hele, mohl by tě odvízt Ricardo?"
    Nojo, spodek na krále asi nemá. Ale já stejně věřím, že někde čeká poníkovité eso ;)

    Kotě, zas problém s bezzubejma poníkama je, že o to víc slintaj :)

    OdpovědětVymazat


  8. budiž papírové kapesníčky, řekl Bůh...a věděl proč :-))

    OdpovědětVymazat


  9. Anebo bude muset Kopřiva chodit akorát v pláštěnce - nebo v plavkách :)

    OdpovědětVymazat


  10. Já v Barceloně budu nejspíš v září, takže na tom nadpisu možná něco bude.

    OdpovědětVymazat


  11. S poníkama sou starosti - neví, kam dřív hrábnou kopytem a tak - velký kůňové sou lepčejší
    Jo - Mafalda je boží!

    OdpovědětVymazat


  12. Ponici?? :-D...zajimavy kod..:-)..nejses tam uz nejak dlouho?? ozvi se az dorazis zpet..urcite budes mit po priletu strasnou zizen..:p

    OdpovědětVymazat