čtvrtek 11. března 2010

Vážené České dráhy!

Vrátila jsem se zpět z nádraží, našla jsem www.cd.cz, klikla na "Napište nám," vybrala si formulář pro "dotazy, podněty" (povšimněte si, že ne "stížnosti") a napsala:

Vážené České dráhy!

Dnes jsem měla v plánu jet domů z Olomouce do Hradce Králové Ex Beskyd ve 21:08. V tomto okamžiku má Ex Beskyd 35 minut zpoždění. Když jsem přibližně ve 20:55 dorazila na nádraží, zpoždění činilo 30 minut. Jak jistě víte, trasa Olomouc-Hradec Králové není přímá a v Pardubicích musí cestující přestoupit. Což občas může cestu (podle www.jizdnyrady.idnes.cz trvající 2 hodiny až 2 hodiny a 15 minut) prodloužit až na hodiny tři, kupříkladu, když má vlak z Olomouce zpoždění a přípoj nečeká. To však není tento případ – v tomto případě bych dle aktuálního zpoždění dorazila do Pardubic ve 23:10 a další vlak do Hradce Králové jede v 0:26, takže bych rozhodně neměla problém ho stihnout – pokud by samozřejmě cestou nenastaly komplikace, například další půl centimetr sněhu. Na tyto možnosti jsem se byla informovat na příslušném místě na hlavním nádraží Olomouc. Ráda bych vám poskytla doslovný přepis rozhovoru s kompetentní osobou:

"Prosím vás, když pojedu tím vlakem na Prahu, co má třicet minut zpoždění, pojede mi pak ještě něco z Pardubic do Hradce?"
"Až o půl jedné."
"Hm. A proč má ten vlak zpoždění?"
"No protože jede ze Žiliny a někde padá sníh."
"Aha. A taky tam napadlo půl centimetru jako tady?"
"Tak třeba v Itálii napadlo půl metru."
"To jsem nevěděla, že to ten vlak bere přes Itálii."

Budu tedy doufat, že některý ze zítřejších ranních vlaků nejede přes Alpy.

Chtěla bych vám však navrhnout, aby úředníky na Informacích také chránilo sklo, které chrání prodejce na přepážkách. Protože až mi příště ta paní řekne, že se nedostanu domů, protože v Itálii padá sníh, tak ji praštím.

Se srdečným pozdravem,

Kopřiva


Udělala jsem si instantní polívku, protože to je jediné jídlo, co mi na bytě zbylo, neboť jsem v domnění, že přibližně za hodinu už budu doma, všechno sežrala. A co je horší, vypila jsem i všechen alkohol a Zrzka se mnou nechce jít na pivo, protože narozdíl ode mě píše bakalářku.

A stejně to jsou všechno buzny.








8 komentářů:



  1. poslední věta je nejlepší (a měla zaznít i v té stížnosti)

    OdpovědětVymazat


  2. bomba! .) pak sem hod i pripadnou odpoved .))

    OdpovědětVymazat


  3. Možná je to sklo i nepřůstřelné :)).

    OdpovědětVymazat


  4. Dokonalé ! Stále ještě dobrý, já zůstala o půlnoci na nádraží v Plzni, protože poslední navazující spoj domů nemohli nechat osm minut čekat. V zimě skvělý zážitek !

    OdpovědětVymazat


  5. Jsou to suchaři, poslali mi korektní odpověď, kde mi vysvětlují, že vlak už k nám přijel zpožděn a to dokonce o 46 minut a že všichni zaměstanci jsou proškoleni a informátorka bude poučena o nutnosti vstřícného přístupu:p

    OdpovědětVymazat


  6. Není nad proškolení.. to jsou hovada !

    OdpovědětVymazat


  7. :DDD
    České dráhy - nevyčerpatelná studna "veselých" historek...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak aspoň, že informátorku poučej! :)

    Mohli by ji rovnou vyhodit a ona se s bohatou praxí mohla ucházet o místo rosničky v televizi...

    OdpovědětVymazat